top of page

חוויות מטיול באמירויות

חוויות מטיול בדרום אמריקה

הטיול המאורגן הפרטי לדרום אמריקה
חזרנו לפני מספר ימים מירי ואני (בני 64) מטיול מאורגן פרטי בדרום אמריקה שכלל את המדינות: פרו, בוליביה, אקוודור.

לפני כשנתיים, יצרתי קשר עם דוקטור צחי פלג מחברת פלאי תבל וביקשתי ממנו לתכנן, לארגן לנו טיול בארצות אלו.

צחי וצוות פלאי תבל, ארגנו לנו בעבר טיול מדהים לדרום אמריקה, ולכן חזרנו אליהם בשנית. לצערי הטיול נדחה פעמיים עקב הקורונה.
תאריכי הטיול: 13/06/22 תחילת טיול בלימה -פרו, סיום הטיול 13/07/22 בקיטו – אקוודור.
הטיול המורכב, כלל 8 טיסות פנימיות, 15 בתי מלון, למעלה מ 20 אתרים שונים.
במהלך הטיול היינו בקשר יום יומי עם הספק, שסיפק לנו את כל המסמכים ,אישורי טיסה, בתי מלון, כניסה לאתרים.

ברצוני לפרק את הטיול לפי למרכיביו השונים.
העברות ממקום למקום: נהגים שהגיעו לאסוף אותנו משדה התעופה, מהמלון לשדה התעופה.
הנהגים תמיד הקדימו מהזמן שנקבע, היו מאוד אדיבים, והגיעו עם רכב גדול מרווח וחדש.

בתי מלון: היו ברמה גבוהה מאוד, צוותי המלון היו תמיד אדיבים מאירי פנים ועזרו לנו בכל מה שאפשר, שירותי כביסה,

כאשר העזיבה של המלון הייתה מוקדמת, תמיד דאגו לנו לקופסת ארוחת בוקר עשירה. החדרים היו מרווחים מאוד.
המדריכים: היו מקצוענים ושלטו בשפה הספרדית והאנגלית, הם גילו ידע רב בכל האתרים שבהם ביקרנו.

תחבורה ציבורית: נסיעה באוטובוסים חדישים ומרווחים.
בחירת האתרים שביקרנו הייתה מושלמת ומותאמת לרמת הקושי לגילאים שלנו.
במהלך הטיול סיירנו באתרים המפורסמים ביותר בגלל קוצר הזמן.
פרו - ביקור בלימה, טיסה מעל קווי נסקה, קניון קולקה, בג'ונגלים של אמזוניה, קוסקו הנהדרת שם ביקרנו בימים

של פסטיבל השמש inriaymi שנחשב לאחת מגולת הכותרת של ביקורנו. ביקרנו באתר המיצופיצו המפורסם,

בעיירה פונו שממנה יצאנו לשייט עוצר נשימה באי טקילה וביקור במושבות uros.
מפונו עברנו במעבר יבשתי ל
בוליביה ללא פאז. בהמשך טיסה למדבר המלח של בוליביה.
בהמשך, טסנו ל
קיטו באקוודור, סיירנו במשך 10 ימים ברחבי אקוודור המקסימה.
לסיום, הדובדבן שבקצפת:
איי גאלפגוס, שידרגו אותנו לספינה ליג'נד, אין לי מלים לתאר את
החוויה המדהימה שעברנו בגאלפגוס, הארגון של צוות הספינה, המדריכים, פשוט מדהים.

לסיכום - אני רוצה להודות לדוקטור צחי פלג על הארגון, התכנון של טיול מורכב שכזה.

צחי תפר לנו טיול מדהים במקצועיות, עם הרבה ידע, היגיון וסבלנות. היה זמין וקשוב לבקשות שלנו

וליווה אותנו לפני ובמהלך הטיול כולו. פשוט.... אין מילים להודות לצחי ולצוות "פלאי תבל"!